Počet záznamov: 1  

Mobil marketing - jak je vnímán zákazníky

  1. SYS0092584
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231114080234.0
    100
      
    $a 20090323a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Mobil marketing - jak je vnímán zákazníky $f Monika Březinová
    330
      
    $a Mobil marketing - jeden z moderných nástrojov cielenej marketingovej komunikácie - je zaraďovaný do komunikačného mixu stále častejšie. Aké je jeho vnímanie zo strany zákazníka.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164817 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 19, č. 1 (2009), s. 29-31 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006442 $a telefón mobilný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005686 $a siete mobilné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0026827 $a Březinová $b Monika $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090323 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.