Počet záznamov: 1  

Akceptace internetové reklamy uživateli v České republice

  1. SYS0092682
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231107072729.6
    100
      
    $a 20090324a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Akceptace internetové reklamy uživateli v České republice $f Radovan Madleňák, Libor Švadlenka
    330
      
    $a Reklama na internete, jej výhody a nevýhody. Realizovaný výskum: identifikácia segmentu, práca v sieti internet, typy internetovej reklamy a vnímanie reklamy užívateľmi internetu, nároky kladené na reklamu, všeobecné postoje k internetovej reklame, SPAM.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164510 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E + M. Ekonomie a management $e vědecký ekonomický časopis $d Economics and management $v Roč. 12, č. 1 (2009), s. 98-107 $1 210 $a Liberec $c Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci $d 2009
    541
    1-
    $a Acceptance of Internet advertising by users in the Czech republic
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0026842 $a Madleňák $b Radovan $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0010717 $a Švadlenka $b Libor $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090324 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.