Počet záznamov: 1
Možnosti rozvoja marketingu ziskových a neziskových organizácií v dôsledku ich spolupráce - výsledky prieskumu
SYS 0093345 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072035.9 100 $a 20090416d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Možnosti rozvoja marketingu ziskových a neziskových organizácií v dôsledku ich spolupráce - výsledky prieskumu $f Ivana Mižičková 330 $a Silnejúca konkurencia v súčasnosti núti podnikateľské subjekty vyhľadávať nové, kreatívnejšie, inovatívnejšie a k spotrebiteľovi bližšie nástroje marketingovej koncepcie. Jednou z nich je cause related marketing (CAREMA), ktorý možno zaradiť medzi moderné formy práce s trhom. Definície CAREMA. Neziskové organizácie CAREMA nevyužívajú v dostatočnej miere. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0092702 $1 010 $a 978-80-225-2717-0 $1 200 1 $a Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu $e zborník vedeckých statí $f zostavila: Miroslava Loydlová $v S. 49-58 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 93 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004023 $a organizácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004035 $a organizácie neziskové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005863 $a spolupráca podnikov 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0019169 $a Mižičková $b Ivana $4 070 $p EUBOBFKMA $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20090416 $g AACR2
Počet záznamov: 1