Počet záznamov: 1  

Možnosti rozvoja marketingu ziskových a neziskových organizácií v dôsledku ich spolupráce - výsledky prieskumu

  1. SYS0093345
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072035.9
    100
      
    $a 20090416d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Možnosti rozvoja marketingu ziskových a neziskových organizácií v dôsledku ich spolupráce - výsledky prieskumu $f Ivana Mižičková
    330
      
    $a Silnejúca konkurencia v súčasnosti núti podnikateľské subjekty vyhľadávať nové, kreatívnejšie, inovatívnejšie a k spotrebiteľovi bližšie nástroje marketingovej koncepcie. Jednou z nich je cause related marketing (CAREMA), ktorý možno zaradiť medzi moderné formy práce s trhom. Definície CAREMA. Neziskové organizácie CAREMA nevyužívajú v dostatočnej miere.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0092702 $1 010 $a 978-80-225-2717-0 $1 200 1 $a Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu $e zborník vedeckých statí $f zostavila: Miroslava Loydlová $v S. 49-58 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 93 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004023 $a organizácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004035 $a organizácie neziskové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005863 $a spolupráca podnikov
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0019169 $a Mižičková $b Ivana $4 070 $p EUBOBFKMA $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090416 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.