Počet záznamov: 1  

Zelený marketing, sociálne siete a svetová finančná kríza

  1. SYS0093941
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221207081827.1
    100
      
    $a 20090429a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Zelený marketing, sociálne siete a svetová finančná kríza $f Pavol Horňák
    330
      
    $a Príspevok sa zaoberá trendom narastajúceho dopytu po úsporných a „zelených“ riešeniach ako aj možnosťami komunikačnej stratégie „zeleného“ podnikania.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0093729 $1 010 $a 978-80-7318-812-2 $1 200 1 $a Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky $b elektronický zdroj $e 5. ročník $e Zlín, 2. dubna 2009 $e CD s recenzovanými příspěvky $1 210 $a Zlín $c Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně $d 2009 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002968 $a kríza finančná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001945 $a ekológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007576 $a znečistenie prostredia životného
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    675
      
    $a 502/504 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000237 $x Ochrana prírody. Životné prostredie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0019625 $a Horňák $b Pavol $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090429 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.