Počet záznamov: 1
Ponuka a prístupy marketingu k ponuke
SYS 0095781 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072050.3 100 $a 20090610d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Ponuka a prístupy marketingu k ponuke $f Jaroslav Kita, Pavol Kita 330 $a Objasnenie prístupu marketingu ponuky ako metodologického prístupu, ktorý umožňuje pochopiť ako usmerňovať ľudské zdroje pre účely tvorby nových podmienok rozvoja podniku. Marketing ponuky poskytuje konštruktívnu úvahu o trhovej ponuke a nových perspektívach rastu. V príspevku sa najskôr definuje ponuka podniku a kontext zmien v dopyte, ktorým sa musí marketing prispôsobovať. V ďalšej časti príspevok charakterizuje marketing ponuky a novú tvorivú ponuku. Nakoniec prezentuje metodológiu a výsledky prieskumu slovenských priemyselných podnikov k ponuke. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0095622 $1 010 $a 978-80-225-2756-9 $1 200 1 $a Prístupy k ponuke podnikov v podmienkach trvalo udržateľného rozvoja $e odborná monografia odborných prác projektu VEGA 1/0228/08 $f zostavil Pavol Kita $v S. 48-92 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 281 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002827 $a koncepcie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004509 $a ponuka 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004300 $a podnik priemyselný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 675 $a 339.132 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000180 $x Ponuka 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $r 1,5 $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $f 1977- $p EUBOBFKMA $r 1,5 $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20090610 $g AACR2
Počet záznamov: 1