Počet záznamov: 1
Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu
SYS 0098590 LBL $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072104.9 010 $a 978-80-225-2562-6 100 $a 20090722d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu $f Simona Škorvagová, Otília Zorkóciová 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 215 $a 311 s. $9 15,659 301 $a VEGA 1/4562/07 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002523 $a internacionalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002025 $a etika podnikateľská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0008478 $a Škorvagová $b Simona $f 1980- $p EUBOBFKMO $9 62 $r 9,768 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $f 1954- $p EUBOBFKMO $9 38 $r 5,891 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*0007910 $a Mečár $b Miroslav $4 675 702 -1
$3 eu_un_auth*p0044736 $a Pásztorová $b Jana $f 1960- $p EUBOBFKMO $4 675 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20090722 $g AACR2
Počet záznamov: 1