Počet záznamov: 1
Svetové spotrebiteľské hnutie a jeho vzdelávacia funkcia
SYS 0099325 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072108.1 100 $a 20090803d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Svetové spotrebiteľské hnutie a jeho vzdelávacia funkcia $f Marína Korčoková 330 $a Svetová hospodárska a finančná kríza pôsobí aj na zmenu správania sa spotrebiteľov. Spotrebitelia sa stávajú zraniteľnejšími a je nevyhnutné chrániť ich pred nedokonalosťou trhového prostredia. Hlavnou úlohou spotrebiteľskej politiky je stotožnenie sa so spotrebiteľskými záujmami a problémami a snažiť sa neustále prehlbovať ich spotrebiteľské vzdelávanie a výchovu. Úlohy svetových spotrebiteľských organizácii. 15. marec - Svetový deň práv spotrebiteľov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0098905 $1 010 $a 978-80-225-2771-2 $1 200 1 $a Inovácie marketingových a obchodných činností (2) $d Innovation of marketing and business activities (2) $e vedecký monografický zborník $f zostavili: Andrej Hriciga, Andrej Miklošík $z eng $v S. 45-50 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 82 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002968 $a kríza finančná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003904 $a ochrana spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004464 $a politika spotrebiteľská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004044 $a organizácie spotrebiteľské 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0008404 $a Korčoková $b Marína $f 1970- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20090803 $g AACR2
Počet záznamov: 1