Počet záznamov: 1  

M - marketing a jeho vnímanie spotrebiteľmi

  1. SYS0099328
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072108.1
    100
      
    $a 20090803d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a M - marketing a jeho vnímanie spotrebiteľmi $f Barbora Lattová
    330
      
    $a M - marketing - znamená uskutočňovanie marketingových aktivít najmä prostredníctvom mobilného telefónu. Základná charakteristika m - marketingu, jeho vlastnosti,výhody a nevýhody. Vnímanie m - marketingu spotrebiteľmi v súčasnosti a v budúcnosti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0098905 $1 010 $a 978-80-225-2771-2 $1 200 1 $a Inovácie marketingových a obchodných činností (2) $d Innovation of marketing and business activities (2) $e vedecký monografický zborník $f zostavili: Andrej Hriciga, Andrej Miklošík $z eng $v S. 51-58 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 82 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005686 $a siete mobilné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0022889 $a Lattová $b Barbora $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090803 $g AACR2
    830
      
    $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.