Počet záznamov: 1  

Marketing kultúry a jeho uplatnenie v operných scénach na Slovensku

  1. SYS0100018
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240104094939.0
    100
      
    $a 20090813d2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketing kultúry a jeho uplatnenie v operných scénach na Slovensku $e dizertačná práca $f Mária Tajtáková $g škol. Helena Labská
    210
      
    $a Bratislava $d 2004
    215
      
    $a 189 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0022431 $a Tajtáková $b Mária $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048881 $a Labská $b Helena $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090813 $g AACR2

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.