Počet záznamov: 1
Vplyv nákupného správania spotrebiteľa na tvorbu distribučnej stratégie nadnárodných obchodných spoločností
SYS 0100029 LBL $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$ 005 20221208083739.3 100 $a 20090813d2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv nákupného správania spotrebiteľa na tvorbu distribučnej stratégie nadnárodných obchodných spoločností $e dizertačná práca $f Viliam Trška $g škol. Ferdinand Daňo 210 $a Bratislava $d 2006 215 $a 168 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005839 $a spoločnosti obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001720 $a distribúcia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005838 $a spoločnosti nadnárodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002655 $a kanály distribučné 675 $a 339.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000190 $x Vnútorný obchod 700 -1
$3 eu_un_auth*0006342 $a Trška $b Viliam $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0028955 $a Daňo $b Ferdinand $f 1959- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20090813 $g AACR2 830 $a Iba tlačená forma.
Počet záznamov: 1