Počet záznamov: 1
Špecifiká marketingového manažmentu malých a stredných podnikov
SYS 0101345 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072115.9 100 $a 20090914a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Špecifiká marketingového manažmentu malých a stredných podnikov $f Ivana Luliaková 330 $a Rozdiely v marketingových aktivitách úspešných a neúspešných malých a stredných podnikov (MSP). Najčastejšie marketingové chyby MSP - predávanie vlastností produktov a nie úžitku z nich, nedostatočné testovanie účinku marketingových aktivít, absencia CRM, nedostatočné hodnotenie efektívnosti reklamy a iné. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0100510 $1 010 $a 978-80-225-2786-6 $1 200 1 $a Mladá veda 2008 $b elektronický zdroj $e Bratislava, 28.11.2008 $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie mladých vedeckých pracovníkov a dokorandov na tému Ekonomická veda v znalostnej spoločnosti $f zostavovateľské a grafické práce: Peter Červenka, Marián Poláček, Simona Škorvagová, Peter Verček $v S. 165-169 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d [2008] $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0002967 $a starostlivosť o zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0019480 $a Luliaková $b Ivana $4 070 $p EUBOBFKMA $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20090914 $g AACR2
Počet záznamov: 1