Počet záznamov: 1
Corporate identity ako faktor marketingu organizátora veľtrhov v čase globálnej ekonomickej krízy
SYS 0102757 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20221128083832.7 100 $a 20090928d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Corporate identity ako faktor marketingu organizátora veľtrhov v čase globálnej ekonomickej krízy $f Marek Baluška 330 $a Význam dlhodobo pozitívneho imidžu firiem v čase hospodárskej krízy. Súčasťou jeho tvorby je i firemná identita - corporate identity ako jeden z interných faktorov úspešného marketingu organizátora veľtrhov. Overenie hypotéz a prezentácia základných prvkov novej firemnej identity Agrokomplexu - Výstavníctvo Nitra a návrh nových úloh, ktoré bude treba realizovať v budúcnosti 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0102111 $1 010 $a 978-80-225-2794-1 $1 200 1 $a Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského $e Mojmírovce, 15.-16.10.2009 $h I. časť $f zborník zostavili: Peter Červenka, Ladislav Bažó $v S. 22-27 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 767 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007216 $a výstavy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003999 $a organizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*p0067945 $a Baluška $b Marek $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20090928 $g AACR2 830 $a externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ
Počet záznamov: 1