Počet záznamov: 1  

Marketingový výskum vo vzdelávacích inštitúciách

  1. SYS0103251
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072124.8
    100
      
    $a 20091002a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingový výskum vo vzdelávacích inštitúciách $f Marta Matulčíková
    330
      
    $a Marketingový výskum a tvorba vzdelávacieho programu ako produktu vzdelávacej inštitúcie. Vzdelávanie musí spĺňať parametre, aby pritiahlo zákazníkov. Marketingová analýza a proces marketingového výskumu vzdelávania. Vzdelávacie inštitúcie a uplatnenie absolventov na trhu práce. Zvyšovanie informovanosti o aktuálnych potrebách a tvorba stratégie vzdelávacieho subjektu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164813 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení $v Č. 9 (2009), s. 7-13 $1 210 $a Bratislava $c IURA EDITION $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006254 $a školy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005118 $a programy študijné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy
    675
      
    $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0059013 $a Matulčíková $b Marta $f 1964- $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20091002 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.