Počet záznamov: 1  

Strategický marketingový plán

  1. SYS0103280
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072125.4
    010
      
    $a 978-80-225-2752-1
    100
      
    $a 20091002d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Strategický marketingový plán $e analýza - plánovanie -stratégia a realizácia plánu $f Juraj Chebeň
    210
      
    $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009
    215
      
    $a 216 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004211 $a plán marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004180 $a plánovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003399 $a modely analytické ekonometrické
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0003171 $a Chebeň $b Juraj $p EUBOBFKMA $r 15,782 $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020249 $a Čimo $b Jozef $p EUBOBFKMA $4 675 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0002184 $a Štarchoň $b Peter $4 675
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20091002 $g AACR2

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.