Počet záznamov: 1  

Postavenie a úloha spotrebiteľa v podmienkach trvalo udržateľnej spotreby

  1. SYS0103776
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240507075518.0
    100
      
    $a 20091007d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Postavenie a úloha spotrebiteľa v podmienkach trvalo udržateľnej spotreby $f Barbora Lattová
    330
      
    $a Vymedzenie trvalo udržateľnej spotreby. Spotrebiteľ ako kľúčový faktor trvalo udržateľnej spotreby.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0102111 $1 010 $a 978-80-225-2794-1 $1 200 1 $a Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského $e Mojmírovce, 15.-16.10.2009 $h I. časť $f zborník zostavili: Peter Červenka, Ladislav Bažó $v S. 243-249 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 767 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006575 $a tovar
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005884 $a spotreba
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    675
      
    $a 330.567 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000090 $x Použitie národného dôchodku. Spotreba
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0022889 $a Lattová $b Barbora $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $q E $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20091007 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.