Počet záznamov: 1
Determinanty a kvalitatívne miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti podnikov
SYS 0104421 LBL $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$ 005 20230117102556.4 100 $a 20091015d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Determinanty a kvalitatívne miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti podnikov $e dizertačná práca $f Zora Vajsochrová Trnková $g škol. Dagmar Lesáková 210 $a Bratislava $d 2009 215 $a 169 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0019170 $a Vajsochrová $b Zora $4 070 $p EUBOBFKMA $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20091015 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1