Počet záznamov: 1  

Faktory a formy priameho marketingu na Slovensku

  1. SYS0104426
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240109072250.0
    100
      
    $a 20091015d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Faktory a formy priameho marketingu na Slovensku $e dizertačná práca $f Lucia Michalková $g škol. Helena Labská
    210
      
    $a Bratislava $d 2009
    215
      
    $a 153 s.
    310
      
    $a Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003223 $a marketing priamy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0014169 $a Michalková $b Lucia $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048881 $a Labská $b Helena $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20091015 $g AACR2
    830
      
    $a Autor nesúhlasil s poskytnutím licencie na sprístupnenie, nevykázané na MŠ SR.
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.