Počet záznamov: 1
Interaktívna komunikácia v médiách
SYS 0105131 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072145.4 100 $a 20091027d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Interaktívna komunikácia v médiách $f Štefan Eisele, Júlia Lipianska 301 $a VEGA 1/0251/08 330 $a Základné východiská interaktívnej komunikácie. Interaktívna komunikácia v súčasnosti. Príklady interaktívnej komunikácie v rozhlase a v televízii. Digitálna gramotnosť. Inovatívne prístupy k interaktívnej komunikácii. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0104925 $1 010 $a 978-80-225-2839-9 $1 200 1 $a Obchod a marketing 2009 $e zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $e Bratislava, september 2009 $f zborník zostavili: Mária Hasprová, Štefan Žák $v S. 32-41 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 164 s. 541 1-
$a Interactive media communication 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005500 $a rozhlas 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006442 $a telefón mobilný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*0011432 $a gramotnosť digitálna 675 $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti 700 -1
$3 eu_un_auth*0025665 $a Eisele $b Štefan $4 070 $p EUBOBFKMA $9 50 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20091027 $g AACR2
Počet záznamov: 1