Počet záznamov: 1
Synergia obchodu a poskytovania hodnoty zákazníkom
SYS 0105215 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072146.8 100 $a 20091028a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Synergia obchodu a poskytovania hodnoty zákazníkom $f Zuzana Francová 301 $a VEGA 1/4600/07 327 $a Článok bol spracovaný v rámci VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu 330 $a Vymedzenie prvkov racionalizácie, zefektívnenia a synergie obchodu, ktoré sú východiskom na poskytovanie hodnoty zákazníkom s ohľadom na efektívnosť. Prezentácia systému metrík marketingu v maloobchode. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0164998 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $v Roč. 2, č. 7 (2009), s. 42-56 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2009 541 1-
$a Synergy of trade and providing value to customers 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*0010594 $a racionalita ekonomická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006172 $a synergia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $f 1971- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20091028 $g AACR2
Počet záznamov: 1