Počet záznamov: 1  

Využitie nástrojov marketingu a stanovenie konkurenčnej stratégie v poľnohospodárskych subjektoch na Slovensku

  1. SYS0105320
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072148.4
    100
      
    $a 20091029a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Využitie nástrojov marketingu a stanovenie konkurenčnej stratégie v poľnohospodárskych subjektoch na Slovensku $f Vladimír Kocák
    330
      
    $a Poľnohospodárske podnikateľské subjekty na území Slovenskej republiky. Marketing a dlhodobá stratégia farmy. Marketingové plánovanie. Návrh najvhodnejšej stratégie pre poľnohospodárske družstvo v Kapušanoch.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0104762 $1 200 1 $a Ekonomické aspekty globalizácie z pohľadu znevýhodnenia regiónov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie $e [SEMAFOR '08] $e Zemplínska Šírava, 16.-18.9.2008 $1 210 $a Košice $c [Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach] $d 2008 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004487 $a poľnohospodárstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001906 $a družstvá poľnohospodárske
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002089 $a farmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001722 $a diverzifikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 631 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000280 $x Poľnohospodárstvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0022743 $a Kocák $b Vladimír $p EUBPHFKMR $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20091029 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.