Počet záznamov: 1
Imidž podniku
SYS 0105365 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231108131415.4 100 $a 20091029a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Imidž podniku $f Peter Šimegh 330 $a Tvorba pojmu imidž z netradičného uhľa pohľadu v ekonómii. Pohľad zahraničných autorov. Definícia podnikového imidžu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0164883 $1 011 $a 1335-9746 $1 200 1 $a Podniková revue $e vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice $d Business review $v Roč. 8, č. 16 (2009), s. 68-79 $1 210 $a Košice $c Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach $d 2009 541 1-
$a Company image 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006926 $a veda ekonomická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048747 $a Šimegh $b Peter $p EUBPHFKMR $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20091029 $g AACR2
Počet záznamov: 1