Počet záznamov: 1  

Imidž podniku

  1. SYS0105365
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231108131415.4
    100
      
    $a 20091029a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Imidž podniku $f Peter Šimegh
    330
      
    $a Tvorba pojmu imidž z netradičného uhľa pohľadu v ekonómii. Pohľad zahraničných autorov. Definícia podnikového imidžu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164883 $1 011 $a 1335-9746 $1 200 1 $a Podniková revue $e vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice $d Business review $v Roč. 8, č. 16 (2009), s. 68-79 $1 210 $a Košice $c Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach $d 2009
    541
    1-
    $a Company image
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006926 $a veda ekonomická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048747 $a Šimegh $b Peter $p EUBPHFKMR $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20091029 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.