Počet záznamov: 1  

Customer oriented strategies in Slovak companies

  1. SYS0105728
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072156.9
    100
      
    $a 20091104a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Customer oriented strategies in Slovak companies $f Dagmar Lesáková
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164555 $1 011 $a 0323-262X $1 200 1 $a Ekonomické rozhľady $e vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economic review = quarterly journal of the University of Economics Bratislava $v Roč. 38, č. 2 (2009), s. 163-170 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2009
    541
    1-
    $a Stratégie orientované na zákazníka v slovenských podnikoch
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20091104 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.