Počet záznamov: 1
Krize jako příležitost?
SYS 0106325 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231019093923.2 100 $a 20091116a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Krize jako příležitost? $f Radek Dráb 330 $a Ako sa v odbobí súčasnej krízy pozerajú českí manažéri na investície, ako hodnotia jej dopady na predaj, na značku a ako nájsť východisko z krízy, zisťoval prieskum GFK a reklamnej agentúry TBWA. Manažéri hľadajú úspory predovšetkým vo výrobe, nasleduje predaj a marketing. Väčšina manažérov zastáva názor, že kríza ovplyvňuje podnikanie a to najviac negatívnym spôsobom. Určité percento manažérov považuje za dôležité investovať do marketingovej komunikácie a hľadať netradičné riešenia s cieľom odlíšiť sa od konkurencie. Pôsobenie krízy na značky. Iba malé percento manažérov má pocit, že kríza ohrozuje existenciu ich podnikania. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0165097 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 5, č. 10 (Říjen 2009), s. 48-50 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2009 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002968 $a kríza finančná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002544 $a investície 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006846 $a úspory 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007567 $a značky výrobné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004943 $a prieskum informačný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 675 $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita 700 -1
$3 eu_un_auth*0032739 $a Dráb $b Radek $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20091116 $g AACR2
Počet záznamov: 1