Počet záznamov: 1
Zažijte, osahejte, ochutnejte
SYS 0106328 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231019093921.8 100 $a 20091116a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Zažijte, osahejte, ochutnejte $f Veronika Bartošová 330 $a Jednou z menej tradičných foriem ako komunikovať hodnotu značky a budovať vzťah zákazníkov ku značke sú návštevnícke a informačné centrá firiem, kde je možné spotrebiteľa vtiahnuť do príbehu značky. Špeciality a lákadlá pre budovanie vzťahu so zákazníkmi. Praktické príklady českých firiem: ČEZ, Škoda Auto, Budějovický Budvar, Plzeňský Prazdroj. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0165097 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 5, č. 10 (Říjen 2009), s. 28-30 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2009 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007567 $a značky výrobné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0026615 $a Bartošová $b Veronika $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20091116 $g AACR2
Počet záznamov: 1