Počet záznamov: 1  

Význam reklamy pri podpore predaja

  1. SYS0106514
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240319131841.6
    100
      
    $a 20091118d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Význam reklamy pri podpore predaja $e bakalárska práca $f Jozef Maskáľ $g škol. Daniela Urblíková
    210
      
    $a Košice $d 2009
    215
      
    $a 50 s.
    310
      
    $a Autor nesúhlasil s poskytnutím licencie na sprístupnenie.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0032842 $a Maskáľ $b Jozef $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048934 $a Urblíková $b Daniela $p EUBPHFKMR $4 727 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000966 $a Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach $b Katedra marketingu a obchodu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20091118 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.