Počet záznamov: 1  

Metody cenových průzkumů

  1. SYS0107036
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231019093920.9
    100
      
    $a 20091126a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Metody cenových průzkumů $f Igor Tóth
    330
      
    $a Marketingový výskum, pomocou ktorého je možné odhaliť zákazníkmi vnímanú hodnotu produktu a ich cenovú senzibilitu. Metódy cenovej štúdie. Metóda priameho dotazovania. Van Westendorpov model merania cenovej senzibility. Conjoint analýza. Metóda kompromisu - značka verzus cena.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0165097 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 5, č. 11 (Listopad 2009), s. 36-38 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004943 $a prieskum informačný
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0028311 $a Tóth $b Igor $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20091126 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.