Počet záznamov: 1  

Kvantitatívna charakteristika zákazníkov e-commerce webu

  1. SYS0107500
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231102125056.7
    100
      
    $a 20091207a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Kvantitatívna charakteristika zákazníkov e-commerce webu $f Andrej Hriciga
    301
      
    $a VEGA 1/0557/08
    327
      
    $a Príspevok vznikol ako výstup riešenia projektu VEGA 1/0557/08 "Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR"
    330
      
    $a Predpoklady kvantitatívnej charakteristiky návštevníkov webu. Návštevníci a zákazníci webu. Merané ukazovatele analýzy webu. Meranie údajov o návštevníkov webu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164566 $1 011 $a 1336-3514 $1 200 1 $a Ekonomika a informatika $e vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI $v Roč. 7, č. 1 (2009), s. 152-165 $1 210 $a Bratislava $c Fakulta hospodárskej informatiky $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005846 $a podnikanie elektronické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001077 $a analýza ekonomická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0019467 $a Hriciga $b Andrej $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20091207 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.