Počet záznamov: 1
High quality and good brand as a factors which determinate the customer decision making process on the food market
SYS 0107749 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072204.9 100 $a 20091214a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a eng $d eng $d slo 102 $a SK 200 1-
$a High quality and good brand as a factors which determinate the customer decision making process on the food market $f Patrycja Pudło, Jozef Gajdoš, Vladimír Gábor 330 $a Článok analyzuje rozhodovací proces zákazníka na dvoch rozličných potravinových trhoch (Poľsko, Slovensko) z pohľadu dvoch faktorov - kvality a značky. Vzťah medzi kvalitou a značkou. Analýza rozhodovania zákazníka z oblasti podkarpatskej provincie v Poľsku a z východného Slovenska. Metodológia. Analýza a výsledky. 463 -1
$1 011 $a 1336-5592 $1 200 1 $a Manažment priemyselných podnikov $d Management of industrial companies $v Roč. 6, č. 1 (2009) s. 32-43 $1 210 $a Zvolen $c Vydavateľstvo Technickej univerzity vo Zvolene $d 2009 541 1-
$a Kvalita a značka tovaru ako faktor určujúci rozhodovanie spotrebiteľa na potravinovom trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006626 $a trh potravinový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004490 $a Poľsko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0014147 $a Pudło $b Patrycja $p EUBPHFKMA $9 34 $4 070 $T Katedra manažmentu PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0020804 $a Gajdoš $b Jozef $f 1962- $p EUBPHFKMR $9 33 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0071842 $a Gábor $b Vladimír $4 070 $p EUBPHFKMA $9 33 $T Katedra manažmentu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20091214 $g AACR2
Počet záznamov: 1