Počet záznamov: 1  

Postoje slovenských zákazníkov k CRM

  1. SYS0108359
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240326114057.3
    100
      
    $a 20100108a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Postoje slovenských zákazníkov k CRM $f Dagmar Lesáková
    301
      
    $a VEGA 1/4582/07
    330
      
    $a Výsledky empirického výskumu, ktorý hľadal odpoveď na otázky - ktoré faktory sú pre zákazníka rozhodujúce pri voľbe predávajúceho a do akej miery sú zákazníci ochotní poskytovať podnikom osobné dáta. Empirické hodnotenie bolo realizované na štyroch produktových kategóriách s vysokou angažovanosťou zákazníka: automobily, bankové produkty, poisťovacie produkty a produkty cestovného ruchu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0108063 $1 010 $a 978-80-7372-536-5 $1 200 1 $a Aktuální aspekty české a světové ekonomiky $b elektronický zdroj $e seminář konaný u příležitosti mezinárodní konference LEF 2009 $e Liberec 15. až 16. září 2009 $f editor Magdalena Zbránková $v S. 259-266 $1 210 $a Liberec $c Technická univerzita v Liberci $d 2009 $1 215 $a CD-ROM
    541
    1-
    $a Approaches of Slovak customers to CRM concept
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100108 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.