Počet záznamov: 1  

CRM v kontexte lojality zákazníkov k značke

  1. SYS0108370
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220803083813.2
    100
      
    $a 20100108d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a CRM v kontexte lojality zákazníkov k značke $f Zuzana Lukačovičová
    330
      
    $a Vymedzenie koncepcie CRM. Zásady riadenia vzťahov so zákazníkmi. CRM - lojalita zákazníka v kontexte značky. Ponuka hodnoty v rámci jednej značky - funkčné pôžitky, emočné pôžitky a pôžitok sebavyjadrenia. Lojalita zákazníka ako predpoklad úspechu značky. Zamestnanci, značka a budovanie CRM.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0107884 $1 010 $a 978-80-225-2870-2 $1 200 1 $a Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku $e zborník vedeckých statí $f kolektív $v S. 24-37 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 92 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033206 $a marketing vzťahový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0006054 $a Lukačovičová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100108 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.