Počet záznamov: 1
CRM v kontexte lojality zákazníkov k značke
SYS 0108370 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220803083813.2 100 $a 20100108d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a CRM v kontexte lojality zákazníkov k značke $f Zuzana Lukačovičová 330 $a Vymedzenie koncepcie CRM. Zásady riadenia vzťahov so zákazníkmi. CRM - lojalita zákazníka v kontexte značky. Ponuka hodnoty v rámci jednej značky - funkčné pôžitky, emočné pôžitky a pôžitok sebavyjadrenia. Lojalita zákazníka ako predpoklad úspechu značky. Zamestnanci, značka a budovanie CRM. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0107884 $1 010 $a 978-80-225-2870-2 $1 200 1 $a Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku $e zborník vedeckých statí $f kolektív $v S. 24-37 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 92 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0033206 $a marketing vzťahový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0006054 $a Lukačovičová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100108 $g AACR2
Počet záznamov: 1