Počet záznamov: 1
Postoje zákazníkov k CRM
SYS 0108376 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220803084940.1 100 $a 20100111d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Postoje zákazníkov k CRM $f Dagmar Lesáková 330 $a Výsledky výskumu, realizovaného na 260 domácnostiach z celého Slovenska a ktorý sledoval správanie rôznych zákazníckych skupín. Vysvetlenie podstaty pojmu - vzťah k zákazníkovi. Limity vzťahového marketingu z hľadiska zákazníkov. CRM z hľadiska zákazníka - empirický výskum. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0107884 $1 010 $a 978-80-225-2870-2 $1 200 1 $a Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku $e zborník vedeckých statí $f kolektív $v S. 58-77 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 92 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0033206 $a marketing vzťahový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004798 $a predajcovia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100111 $g AACR2 830 $a Článok nie je identický s ID 96969
Počet záznamov: 1