Počet záznamov: 1  

Která polovina letí z okna?

  1. SYS0108462
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231019093917.3
    100
      
    $a 20100111a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Která polovina letí z okna? $f Petr Hantych
    330
      
    $a Ako objektívne hodnotiť efektivitu. Skúsenosti spoločnosti Unilever s regresným modelovaním. Ako pôsobia prvky marketingového mixu na značku. Stanovenie ROI (Return on investment) jednotlivých častí marketingového mixu. Ako to vyzerá v praxi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0165097 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 5, č. 12 (Prosinec 2009), s. 28-30 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002544 $a investície
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003392 $a modelovanie
    675
      
    $a 330.13 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000063 $x Hospodárnosť. Ekonomický princíp. Úžitok. Hodnota. Zákon hodnoty
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0033379 $a Hantych $b Petr $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100111 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.