Počet záznamov: 1  

V nejlepších letech

  1. SYS0108466
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20100111145932.2
    100
      
    $a 20100111a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a V nejlepších letech
    215
      
    $c Grafy
    330
      
    $a Prieskum agentúry Mather, ktorý sa týkal marketingových aktivít firiem smerovaných k cieľovej skupine ľudí vo veku nad 55 rokov. Pozícia generácie 55+. Podiel na celkovom maloobchodnom obrate. Hodnotenie životnej úrovne ľudí 55+. Absencia reklamy určenej pre túto generáciu. Podiel firiem, ktoré vydávajú významnú časť svojho marketingového rozpočtu na komunikáciu so skupinou 55+ je zanedbateľný.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0108118 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 5, č. 12 (Prosinec 2009), s. 20-21 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006949 $a vek
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005548 $a rozpočty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004951 $a prieskum štatistický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100111 $g AACR2
Počet záznamov: 1