Počet záznamov: 1
V nejlepších letech
SYS 0108466 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231019093916.4 100 $a 20100111a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a V nejlepších letech 330 $a Prieskum agentúry Mather, ktorý sa týkal marketingových aktivít firiem smerovaných k cieľovej skupine ľudí vo veku nad 55 rokov. Pozícia generácie 55+. Podiel na celkovom maloobchodnom obrate. Hodnotenie životnej úrovne ľudí 55+. Absencia reklamy určenej pre túto generáciu. Podiel firiem, ktoré vydávajú významnú časť svojho marketingového rozpočtu na komunikáciu so skupinou 55+ je zanedbateľný. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0165097 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 5, č. 12 (Prosinec 2009), s. 20-21 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2009 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006949 $a vek 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005548 $a rozpočty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004951 $a prieskum štatistický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100111 $g AACR2
Počet záznamov: 1