Počet záznamov: 1
Public relations a ich dôležitosť pre úspech firmy na trhu
SYS 0108675 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20230927074824.4 100 $a 20100114a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Public relations a ich dôležitosť pre úspech firmy na trhu $f Zdenka Kadeková 330 $a Public Relations (PR) - vzťah s verejnosťou - je nástrojom komunikačnej politiky marketingového manažmentu. PR - ich funkcia a dôležitosť pri riadení spoločnosti. Činnosti oddelenia PR v podniku. PR v oblasti financií. Komunikácia spoločnosti v čase krízy a príležitostná komunikácia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0164838 $1 011 $a 1335-9568 $1 200 1 $a MMPF. Manažment, mzdy, právo a financie $e časopis pre ekonómov, právnikov, podnikateľov, podniky a organizácie $v Roč. 16, č. 23-24 (2009), s. 290-305 $1 210 $a Bratislava $c Ing. Miroslav Mračko, EPOS $d 2009 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004711 $a práca s verejnosťou 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 675 $a 659.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000354 $x Práca s verejnosťou. Public relations 700 -1
$3 eu_un_auth*0033404 $a Kadeková $b Zdenka $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100114 $g AACR2
Počet záznamov: 1