Počet záznamov: 1  

Poňatie štruktúry organizácie školy z pohľadu riaditeľov škôl

  1. SYS0108780
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231127101816.9
    100
      
    $a 20100115a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Poňatie štruktúry organizácie školy z pohľadu riaditeľov škôl $e vytvárať adekvátnu organizačnú štruktúru $h (1.) $f Kinga Horváthová
    330
      
    $a Vonkajšie a vnútorné prostredie organizácie školy. Škola ako dynamický sociálny systém. Tóth (1997) a Mareš (2000) uvádzajú štyri faktory kategorizácie vplývajúce na rozvoj školy. Výskum názorov riaditeľov škôl.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164813 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení $v Č. 12 (2009), s. 15 - 17 $1 210 $a Bratislava $c IURA EDITION $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006337 $a štruktúra organizačná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006254 $a školy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005436 $a riaditelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006153 $a sústava výchovno-vzdelávacia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002921 $a koordinácia
    675
      
    $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0026667 $a Horváthová $b Kinga $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100115 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.