Počet záznamov: 1  

Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente

  1. SYS0108862
    LBL
      
    $$$$$nlm$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072212.4
    010
      
    $a 978-80-225-2876-4
    100
      
    $a 20100118$2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    135
      
    $a do
    200
    1-
    $a Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente $b elektronický zdroj $e zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej $f v redakcii Vandy Lieskovskej
    210
      
    $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009
    215
      
    $a CD-ROM
    301
      
    $a VEGA 1/0493/08
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003355 $a mikroekonomika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002067 $a experimenty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    675
      
    $a 330.101.542 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000060 $x Mikroekonomika
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048952 $a Lieskovská $b Vanda $f 1961- $p EUBPHFKMR $9 100 $4 340 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    710
    02
    $3 eu_un_auth*k0001139 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100118 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.