Počet záznamov: 1
Ako organizovať neustále zlepšovanie
SYS 0108968 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220819092934.8 100 $a 20100120a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Ako organizovať neustále zlepšovanie $f Miriam Kasanická 330 $a Neustále zlepšovanie ako nevyhnutnosť. Zdokonaľovanie procesov. Poznanie požiadaviek zákazníka a zlepšovanie kvality. Prístupy k zlepšovaniu. Päťfázový postup DMAIC. Trvalý prístup k zlepšovaniu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0108048 $1 010 $a 978-80-225-2851-1 $1 200 1 $a Ekonomika, financie a manažment podniku III. $b elektronický zdroj $e medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave $e Bratislava, 5.11.2009 $g zostavovatelia: Peter Markovič, Elena Šúbertová $1 210 $a Bratislava $c Fakulta podnikového manažmentu EU $d 2009 $1 215 $a CD-ROM 541 1-
$a How to organize continuous improvement 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003324 $a metódy riadenia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006924 $a väzba spätná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy 610 1-
$9 eu_un_auth*0009817 $a meranie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003492 $a motivácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 675 $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita 700 -1
$3 eu_un_auth*p0071807 $a Kasanická $b Miriam $p EUBFPMKML $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100120 $g AACR2 830 $a externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ
Počet záznamov: 1