Počet záznamov: 1  

Aktuální trendy v oblasti marketingového výzkumu

  1. SYS0108996
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231114080229.7
    100
      
    $a 20100120a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Aktuální trendy v oblasti marketingového výzkumu $f Radek Tahal
    330
      
    $a Marketingový výskum - trendy - smerovanie od čisto produktového ku klientskému prístupu. Marketingový výskum sa stáva neoddeliteľnou súčasťou strategického a operatívneho riadenia firmy. Investície do aktivít spojených s marketingovým výskumom. Metódy kvantitatívneho výskumu - začínajú dominovať elektronické formy dopytovania sa, zvlášť elektronické a internetové dopytovanie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164817 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 19, č. 4 (2009), s. 8-9 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002544 $a investície
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002047 $a Európa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006162 $a svet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003332 $a metódy výskumu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005843 $a metódy kvantitatívne
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0020267 $a Tahal $b Radek $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100120 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.