Počet záznamov: 1  

Vliv marketingového dotazování na identifikaci tržních segmentů

  1. SYS0109026
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231114080227.8
    100
      
    $a 20100120a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Vliv marketingového dotazování na identifikaci tržních segmentů $f David Vít
    330
      
    $a Možnosti využitia prostriedkov zhlukovej analýzy v procese segmentácie trhu a demonštrácia možných úskalí, vychádzajúcich z návrhov marketingových dotazníkov. Túto činnosť nemožno ponechať na štatistikovi bez hlbokých znalostí marketingovej problematiky. Výsledky zhlukovej analýzy dát z marketingových dotazníkov sú veľmi cennou pomôckou, ktorá marketérom poskytuje informácie o štruktúre zákazníckych preferencií a tým uľahčuje nájsť optimálne trhové segmenty.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164817 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 19, č. 4 (2009), s. 17-19 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001108 $a analýza zhluková
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0033488 $a Vít $b David $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100120 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.