Počet záznamov: 1
Negativní volební kampaně a jejich efektivita
SYS 0109040 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231114080223.9 100 $a 20100121a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Negativní volební kampaně a jejich efektivita $f Jaroslav Světlík 330 $a Stratégia súčasných volebných kampaní je založená čím ďalej, tým viac na negatívnej reklame, ktorej hlavným cieľom je vytvoriť negatívny image politického oponenta. Negatíva, ktoré negatívnu volebnú kampaň sprevádzajú - bumerang efekt, negativizmus, apatia. Efektívnosť negatívnych volebných kampaní. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0164817 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 19, č. 3 (2009), s. 11-13 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2009 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002651 $a kampane volebné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004417 $a politika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*p0022262 $a Světlík $b Jaroslav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100121 $g AACR2
Počet záznamov: 1