Počet záznamov: 1  

Faktory vypovídající o chování klientů cestovního ruchu

  1. SYS0109041
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231114080223.2
    100
      
    $a 20100121a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Faktory vypovídající o chování klientů cestovního ruchu $f Jozefína Simová
    330
      
    $a Globalizácia, internet a rozvoj nových komunikačných technológií priniesli širokú ponuku turisticky zaujímavých destinácií a služieb. Faktory, ktoré ovplyvňujú rozhodovanie o výbere dovolenky. Výsledky výskumu zameraného na posúdenie dôležitosti vybraných faktorov pri výbere dovolenky a identifikácii hlavných atribútov z pohľadu hodnoty pre zákazníka.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164817 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 19, č. 3 (2009), s. 14-16 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002742 $a klienti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001862 $a dovolenka
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0017728 $a Simová $b Jozefína $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100121 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.