Počet záznamov: 1  

Využívanie reklamy v období finančnej krízy

  1. SYS0109085
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20181130133622.6
    100
      
    $a 20100121a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Využívanie reklamy v období finančnej krízy $f Zuzana Michalcová
    215
      
    $c Tab.
    301
      
    $a IGMVP 2318160
    320
      
    $a Res. angl. Bibliogr. odkazy
    330
      
    $a Komunikačná politika podniku. Marketingová komunikácia a marketingový mix. Reklama - charakteristika, úloha. Identifikačná reklamná kampaň a informačná reklamná kampaň. Reklama na Slovensku a v zahraničí. Prehodnotenie komunikačných mixov podnikov v súčasnom období finančnej krízy. Reklamné kampane a otázka zdaňovania.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0108048 $1 010 $a 978-80-225-2851-1 $1 200 1 $a Ekonomika, financie a manažment podniku III. $b elektronický zdroj $e medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave $e Bratislava, 5.11.2009 $g zostavovatelia: Peter Markovič, Elena Šúbertová $v S. [1-6] $1 210 $a Bratislava $c Fakulta podnikového manažmentu EU $d 2009 $1 215 $a CD-ROM
    541
    1-
    $a Utilization of advertising in time of financial crisis
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007460 $a zdaňovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001606 $a dane z príjmov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002968 $a kríza finančná
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0056207 $a Michalcová $b Zuzana $f 1984- $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100121 $g AACR2
Počet záznamov: 1