Počet záznamov: 1  

Verfahren zur Marktsegmentierung

  1. SYS0109248
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220819093641.9
    100
      
    $a 20100126a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a ger $d ger $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Verfahren zur Marktsegmentierung $f Christian Thewissen
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0108048 $1 010 $a 978-80-225-2851-1 $1 200 1 $a Ekonomika, financie a manažment podniku III. $b elektronický zdroj $e medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave $e Bratislava, 5.11.2009 $g zostavovatelia: Peter Markovič, Elena Šúbertová $1 210 $a Bratislava $c Fakulta podnikového manažmentu EU $d 2009 $1 215 $a CD-ROM
    541
    1-
    $a Methods for market segmentation
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006599 $a trh
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0029759 $a Thewissen $b Christian $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100126 $g AACR2
    830
      
    $a externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.