Počet záznamov: 1  

K niektorým termínom v teórii a v praxi marketingu

  1. SYS0109357
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220819093230.5
    100
      
    $a 20100127d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a K niektorým termínom v teórii a v praxi marketingu $f Kristína Viestová, Jana Štofilová
    330
      
    $a Obsah termínov marketing, holistický marketing, osvietenecký marketing, mobilný marketing, marketing orientovaný na spotrebiteľa, marketing po telefóne, sieťový marketing. Komparácia obsahu definícií vybraných termínov.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-89241-33-0 $1 200 1 $a Marketing a obchod 2009 : vplyv hospodárskej krízy na marketing a obchod $d Marketing and trade 2009 $e vedecký zborník $f Zostavovateľ: Mikuláš Šupín $g Recenzenti: Mikuláš Šupín a kol. $v S. 245-249 $1 210 $a Zvolen $c Bratia Sabovci s.r.o. $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006459 $a teória a prax
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003225 $a marketing sieťový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002940 $a definície
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029231 $a Viestová $b Kristína $9 50 $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048803 $a Štofilová $b Jana $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100127 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.