Počet záznamov: 1
Conjoint analýza v zákaznícky orientovanom marketingu
SYS 0109718 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220715093604.8 100 $a 20100202a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Conjoint analýza v zákaznícky orientovanom marketingu $f Branislav Pacák 330 $a Princíp conjoint analýzy ako metódy, ktorá je najviac spojená s výskumom trhu. Príklad aplikácie conjoint analýzy. Ukážka manažérskej aplikácie výsledkov conjoint analýzy. Odhady čiastkových užitočností. Relatívne užitočnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0107792 $1 011 $a 1336-7420 $1 200 1 $a Forum statisticum Slovacum $e vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti $v Roč. 5, č. 7 (2009), s. 115-120 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská štatistická a demografická spoločnosť $d 2009 541 1-
$a Conjoint analysis in customer-oriented marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003328 $a metódy štatistické 610 1-
$9 eu_un_auth*0010558 $a analýza štatistická viacrozmerná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007199 $a výskum trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006284 $a štatistika 675 $a 519.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000240 $x Pravdepodobnosť a matematická štatistika 700 -1
$3 eu_un_auth*p0069906 $a Pacák $b Branislav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100202 $g AACR2
Počet záznamov: 1