Počet záznamov: 1
Personálny marketing podnikov v podmienkach globálnej hospodárskej krízy
SYS 0110093 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072219.4 100 $a 20100208a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Personálny marketing podnikov v podmienkach globálnej hospodárskej krízy $f Miroslava Szarková 330 $a Vymedzenie personálneho marketingu. Možnosti personálneho marketingu v súčasnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0164555 $1 011 $a 0323-262X $1 200 1 $a Ekonomické rozhľady $e vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economic review = quarterly journal of the University of Economics Bratislava $v Roč. 38, č. 3 (2009), s. 398-404 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2009 541 1-
$a Personnel marketing of companies under the conditions of global economic crisis 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006628 $a trh práce 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003196 $a manažment personálny 610 1-
$9 eu_un_auth*0002212 $a marketing personálny 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $f 1951- $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100208 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1