Počet záznamov: 1  

Personálny marketing podnikov v podmienkach globálnej hospodárskej krízy

  1. SYS0110093
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072219.4
    100
      
    $a 20100208a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Personálny marketing podnikov v podmienkach globálnej hospodárskej krízy $f Miroslava Szarková
    330
      
    $a Vymedzenie personálneho marketingu. Možnosti personálneho marketingu v súčasnosti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164555 $1 011 $a 0323-262X $1 200 1 $a Ekonomické rozhľady $e vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economic review = quarterly journal of the University of Economics Bratislava $v Roč. 38, č. 3 (2009), s. 398-404 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2009
    541
    1-
    $a Personnel marketing of companies under the conditions of global economic crisis
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006628 $a trh práce
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003196 $a manažment personálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002212 $a marketing personálny
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $f 1951- $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100208 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.