Počet záznamov: 1
CRM - krok k zákazníkom
SYS 0110102 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072219.6 100 $a 20100208a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a CRM - krok k zákazníkom $f Veronika Bodzsárová 330 $a Súčasná situácia na globálnych trhoch donútila podniky venovať väčšiu pozornosť riadeniu vzťahov so zákazníkmi. Preto sa v súčasnej dobre venuje pozornosť problematike CRM – riadenia vzťahov so zákazníkmi. Charakteristika CRM, fázy CRM, implementácia CRM, náklady na zavedenie systému CRM. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0108756 $1 010 $a 978-80-225-2915-0 $1 200 1 $a Vytvorenie databázy a modelu rozhodovacích kritérií na výber informačného systému pre malé a stredné podniky $b elektronický zdroj $e recenzovaný zborník vedeckých statí $e interný grant mladých vedeckých pracovníkov č. 2318155/07 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0030203 $a Bodzsárová $b Veronika $p EUBFPMKIM $9 100 $4 070 $T Katedra informačného manažmentu FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100208 $g AACR2
Počet záznamov: 1