Počet záznamov: 1  

CRM - krok k zákazníkom

  1. SYS0110102
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072219.6
    100
      
    $a 20100208a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a CRM - krok k zákazníkom $f Veronika Bodzsárová
    330
      
    $a Súčasná situácia na globálnych trhoch donútila podniky venovať väčšiu pozornosť riadeniu vzťahov so zákazníkmi. Preto sa v súčasnej dobre venuje pozornosť problematike CRM – riadenia vzťahov so zákazníkmi. Charakteristika CRM, fázy CRM, implementácia CRM, náklady na zavedenie systému CRM.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0108756 $1 010 $a 978-80-225-2915-0 $1 200 1 $a Vytvorenie databázy a modelu rozhodovacích kritérií na výber informačného systému pre malé a stredné podniky $b elektronický zdroj $e recenzovaný zborník vedeckých statí $e interný grant mladých vedeckých pracovníkov č. 2318155/07 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0030203 $a Bodzsárová $b Veronika $p EUBFPMKIM $9 100 $4 070 $T Katedra informačného manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100208 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.