Počet záznamov: 1  

VALS ako jedna zo základných metód v segmentácii zákazníka z psychologického pohľadu

  1. SYS0110196
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231127133749.3
    100
      
    $a 20100209a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a VALS ako jedna zo základných metód v segmentácii zákazníka z psychologického pohľadu $f Juraj Chebeň
    330
      
    $a Charakteristika jednotlivých typov segmentácií - geografická, demografická, segmentácia na základe správania sa, psychografická segmentácia. Segmentačné prístupy založené na životnom štýle zákazníkov (VALS - Values and lifestyle systems).
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164573 $1 011 $a 1337-9313 $1 200 1 $a Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie $e vedecký a odborný časopis $d Economy of tourism and business : scientific journal $v Roč. 1, č. 2-3 (Október 2009), s. 35-42 $1 210 $a Bratislava $c MERKURY $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006376 $a štýl životný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    675
      
    $a 658.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000349 $x Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0003171 $a Chebeň $b Juraj $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100209 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.