Počet záznamov: 1
VALS ako jedna zo základných metód v segmentácii zákazníka z psychologického pohľadu
SYS 0110196 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231127133749.3 100 $a 20100209a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a VALS ako jedna zo základných metód v segmentácii zákazníka z psychologického pohľadu $f Juraj Chebeň 330 $a Charakteristika jednotlivých typov segmentácií - geografická, demografická, segmentácia na základe správania sa, psychografická segmentácia. Segmentačné prístupy založené na životnom štýle zákazníkov (VALS - Values and lifestyle systems). 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0164573 $1 011 $a 1337-9313 $1 200 1 $a Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie $e vedecký a odborný časopis $d Economy of tourism and business : scientific journal $v Roč. 1, č. 2-3 (Október 2009), s. 35-42 $1 210 $a Bratislava $c MERKURY $d 2009 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006376 $a štýl životný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 675 $a 658.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000349 $x Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt 700 -1
$3 eu_un_auth*0003171 $a Chebeň $b Juraj $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100209 $g AACR2
Počet záznamov: 1