Počet záznamov: 1  

Customer Oriented Strategies in Slovak Republic

  1. SYS0110274
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240109144244.6
    100
      
    $a 20100211d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a PL
    200
    1-
    $a Customer Oriented Strategies in Slovak Republic $f Dagmar Lesáková
    330
      
    $a Teoretické pozadie zákazníckej lojality. Stratégie lojality. Ciele a metódy výskumu. Postoje k lojalite. Výsledky výskumu. Primárnym cieľom výskumu bolo analyzovať implementáciu a stratégie odmeňovania v malých a stredných podnikoch na Slovensku.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-83-61086-59-8 $1 200 1 $a Company in process of integration with European Union $v S. 133-141 $1 210 $a Warsaw $c University of Finance and Management in Warsaw $d 2009
    541
    1-
    $a Zákaznicky orientované stratégie na Slovensku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100211 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.