Počet záznamov: 1
Customer Oriented Strategies in Slovak Republic
SYS 0110274 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240109144244.6 100 $a 20100211d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a PL 200 1-
$a Customer Oriented Strategies in Slovak Republic $f Dagmar Lesáková 330 $a Teoretické pozadie zákazníckej lojality. Stratégie lojality. Ciele a metódy výskumu. Postoje k lojalite. Výsledky výskumu. Primárnym cieľom výskumu bolo analyzovať implementáciu a stratégie odmeňovania v malých a stredných podnikoch na Slovensku. 463 -1
$1 010 $a 978-83-61086-59-8 $1 200 1 $a Company in process of integration with European Union $v S. 133-141 $1 210 $a Warsaw $c University of Finance and Management in Warsaw $d 2009 541 1-
$a Zákaznicky orientované stratégie na Slovensku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100211 $g AACR2
Počet záznamov: 1